درخشش پردیس‌ بین المللی ارس دانشگاه تبریز با ارائه ۲۰ محصول دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی تبریز

۰۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۷ کد : ۱۹۱۵۶ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۴۱۷

 

پردیس‌ بین المللی ارس دانشگاه تبریز با ارائه ۲۰ محصول دانش‌بنیان و فناورانه از اختراعات دانشجویان و اساتید پردیس در نمایشگاه دستاوردها، توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ارس در نمایشگاه بین‌المللی حضور فعال و پررنگی داشت.
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز غرفه پردیس بین المللی ارس دانشگاه میزبان دکتر حجت‌الله عبدالملکی مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، دکتر متفکر آزاد نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و همچنین سایر مسئولین کشوری و استانی بود.
در این بازدیدها، مهمانان ضمن آشنایی با پتانسیل‌ها و دستاوردهای فناورانه دانشگاه تبریز و به‌ویژه پردیس‌های این دانشگاه، بر ضرورت گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه تأکید کردند.
بر اساس این گزارش در این نمایشگاه بیش از ۶۰ شرکت صنعتی، کشاورزی، دانش‌بنیان، تجاری، تأمین سرمایه و انجمن‌های فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فعال در منطقه آزاد ارس دستاوردهای خود را به نمایش عموم گذاشته‌ بودند.

پردیس‌ بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز نیز در غرفه اختصاصی خود با ارائه ۲۰ محصول دانش‌بنیان و فناورانه از اختراعات دانشجویان و اساتید پردیس‌های دانشگاه تبریز توانمندی‌های این مجموعه علمی را به نمایش گذاشت.

شایان‌ذکر است؛ برگزاری پنل‌های تخصصی با حضور اساتید، صاحب‌نظران و مسئولین در حوزه‌های متنوع، رونمایی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری درزمینه طرح‌های دانش‌بنیان و استفاده از توانمندی علمی و فناورانه دانشگاه تبریز، گسترش ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت و مشارکت در زمینه رفع نیازها و دغدغه‌های فناورانه صاحبان صنایع و تولیدکنندگان از اهداف حضور پردیس‌ بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز در این رویداد مهم نمایشگاهی بود.

کلید واژه ها: دانشگاه تبریز پردیس‌ بین المللی ارس دکتر حجت‌الله عبدالملکی مشاور رئیس‌جمهور دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری دکتر متفکر آزاد نماینده مردم تبریز


( ۷ )

نظر شما :