انتصاب رئیس جدید پردیس های خودگردان دانشگاه تبریز

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۸ کد : ۲۱۶۳۶ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۹۵

 
رئیس دانشگاه تبریز طی حکمی، دکتر محمد امین فرد، عضو هیات علمی دانشکده الهیات و علوم اسلامی دانشگاه تبریز  را به سمت رئیس جدید پردیس های خودگردان این دانشگاه منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز در حکم انتصاب وی آمده است: نظر به سوابق و تجارب ارزنده آن همکار محترم و با استناد به مفاد ماده ۶ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، به موجب این حکم با حفظ سمت آموزشی برای مدت دو سال به عنوان« سرپرست پردیس های خودگردان دانشگاه» منصوب می شوید.
 امید است با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحب نظران در حسن انجام این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.
یادآور می شود: دکتر محمد امین فرد، عضو هیات علمی گروه فقه و مبانی حقوق اسلامی و دانشیار دانشکده الهیات و علوم اسلامی دانشگاه تبریز است.  
پیش از این دکتر سید صمد حسینی این مسئولیت را برعهده داشت.
لازم به ذکر است؛ دانشگاه تبریز، با پشتوانه بیش از 70 سال سابقه موثر در زمینه آموزش و پژوهش و در راستای پاسخ به تقاضای روزافزون داوطلبان تحصیلات عالی در داخل و خارج از کشور و با توجه به برنامه های راهبردی بلندمدت علمی، آموزشی و پژوهشی خود، پردیس بین المللی ارس را راه اندازی نموده است. این پردیس در واقع واحدی از مجموعه دانشگاه تبریز است که در منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس(جلفا) که جاذبه های توریستی و تجاری فراوانی را نیز دارا می باشد، به منظور توسعه فعالیت های آموزشی، پژوهشی دانشگاه در سطح ملی و بین المللی در این منطقه تاسیس و در ابتدا و از مهر ماه 1388 با پذیرش دانشجو در 4رشته مقطع کارشناسی شروع به فعالیت نموده و در حال حاضر با افزایش تعداد رشته ها به حدود40رشته درمقطع کارشناسی ارشد و  45رشته دکتری تخصصی در پردیس بین المللی ارس و ایجاد و راه اندازی پردیس خودگردان تبریز در سال 92 و پذیرش در حدود 190 رشته کارشناسی ارشد و 8رشته دکتری، فعالیتهای علمی خود را ارتقاء داده است.


( ۶۲ )

نظر شما :