ثبت نام مجموعه کارگاه های آموزشی ارتقاء مهارت

۰۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۴ کد : ۱۱۱۵۰ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۱۵۸

بسمه تعالی

 

"مهارت" شاید یکی از اصلی ترین دغدغه ها و نیازهای روز افراد، علی الخصوص قشر تحصیل کرده می باشد چرا که این امکان را به افراد می دهد تا آموخته های تئوری خود را در عمل به اجرا در بیاورند. بصورت کلی می توان مهارت ها را به دو دسته عمومی و تخصصی تقسیم بندی کرد، بدین گونه که مهارت های عمومی برای همه لازم و ضروری بوده و افراد با هر رشته و تخصصی نیازمند ارتقاء آن ها هستند، از جمله این مهارت ها می توان مهارت ارائه، مهارت گوش کردن، مهارت زبان بدن، مهارت ارتباطی، مهارت ارائه، مهارت مکاتبه و غیره را نام برد. نوع دیگر مهارت ها، دسته مهارت های تخصصی است که صرفا برای افراد در یک رشته، شغل، یا حرفه خاص مورد نیاز است، هرچند که وجود این مهارت ها در افراد با رشته و شغل های مختلف نیز می تواند موجب پیشرفت آن ها گردد. از جمله مهارت های تخصصی می توان مهارت مذاکره، نگارش اداری، آداب و تشریفات تجاری، و غیره را نام برد.

مجموعه کارگاه های "ارتقاء مهارت" با هدف افزایش مهارت‎ دانشجویان و علاقه‎مندان توسط پردیس های دانشگاه تبریز برگزار می گردد تا بستری جهت بالا بردن کیفیت زندگی و همچنین ایجاد آمادگی بیشتر دانشجویان برای ورود به بازار کار فراهم گردد.

این کارگاه ها کاملا کاربردی بوده و به گونه ای طراحی شده اند تا شرکت کنندگان بصورت عملی بتوانند در زندگی و کسب و کار خویش این مهارت ها را به اجرا در بیاورند.

  • زمان برگزاری

کارگاه ها بصورت هفتگی در دو فاز برگزار خواهند شد که فاز اول در ماه های بهمن و اسفند سال 98 خواهد بود و فاز دوم کارگاه ها در ماه های فروردین و اردیبهشت سال 99 برگزار خواهند شد.

--

--

--

--

  • گواهی کارگاه ها

برای تمام شرکت کنندگان در هر کارگاه بصورت جداگانه گواهی حضور در کارگاه بصورت فیزیکی از طرف پردیس های دانشگاه تبریز ارائه خواهد شد.

 

  • ثبت نام و هزینه

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام در این کارگاه ها، از طریق همین سایت اقدام نموده و با پر کردن فرم مشخصات و پرداخت آنلاین هزینه کارگاه، ثبت نام خود را انجام دهند. هزینه ثبت نام در هر کارگاه 25 هزارتومان می باشد که از طریق درگاه پرداخت آنلاین، در وجه دانشگاه انجام خواهد شد.

لینک پرداخت هزینه ثبت نام (اخذ کدرهگیری پرداخت)

لینک  تکمیل فرم ثبت نام در کارگاه آموزشی

  • کانال های ارتباطی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا هرگونه سوال یا مشکل می توانید از طریق شماره تلفن 04133392600 تماس گرفته و یا از طریق شماره موبایل 09142355099 سوال خود را پیامک فرمایید.


نظر شما :