اطلاعیه زمان ثبت نام و زمان شروع کلاس های پذیرفته شدگان ورودی های جدید پردیس های دانشگاه تبریز

۰۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۴ کد : ۱۲۷۵۸ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۳۷۴۶

اطلاعیه زمان ثبت نام و زمان شروع کلاس های پذیرفته شدگان ورودی های جدید پردیس های دانشگاه تبریز

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی پردیس خودگردان تبریز و پردیس بین المللی ارس می رساند ثبت نام و تحویل مدارک بصورت زیر خواهد بود:

دکتری تخصصی: بارگذاری مدارک روز شنبه 10آبان ماه از وبسایت سیستم آموزش سما

تحویل مدارک حضوری روزهای یکشنبه ودوشنبه 18و19آبان ماه درتبریز- دانشگاه تبریز-دفترپردیس

 کارشناسی ارشد(ازطریق مصاحبه پردیس بین المللی ارس): بارگذاری مدارک روز شنبه 17آبان ماه از وبسایت سیستم آموزش سما

بارگذاری مدارک پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بامصاحبه پردیس بین المللی ارس: روزهای شنبه ویکشنبه 17و18آبان ازوبسایت:

https://amozesh.tabrizu.ac.ir/SamaWeb/login.aspx

از قسمت دانشجویان جدیدالورود

کد ملی: کدملی

کلمه عبور: 5رقم آخر کدملی

نکته مهم: ورود به سیستم سما برای پذیرفته شدگان آزمون اختصاصی پردیس بین المللی ارس با وارد نمودن کدملی و 5رقم آخر کدملی در بخش نام کاربری و رمز عبور خواهد بود  و برای پذیرفته شدگان پردیس خودگردان تبریز با وارد نمودن کدداوطلبی آزمون سازمان سنجش بعنوان نام کاربری و کد ملی بعنوان رمزعبور، خواهد بود.

زمان ثبت نام و  تحویل مدارک حضوری :

مقطع دکتری تخصصی روزهای یکشنبه و دوشنبه (18و19آبان ماه1399)

مقطع کارشناسی ارشد روزهای سه شنبه و چهارشنبه(20و21آبان ماه1399)

نکته مهم:دانشجویان گرامی چنانچه بدلیل محدودیت های کرونایی و یا بیماری امکان مراجعه حضوری ندارند، می توانند مدارک خود را تکمیل نموده و ازطریق پست به نشانی تبریز،بلوار29بهمن،دانشگاه تبریز،ساختمان مدیریت امورآموزشی،دفترپردیس ارسال فرمایند و جهت اقدامات بعدی با مسئول آموزش رشته مربوطه تماس حاصل گرفته تا در جریان امورات ثبت نام و شروع تحصیل قرار بگیرند.

نکات مهم :

 1- ثبت نام حضوری و تحویل مدارک منوط به ثبت نام اینترنتی و بارگذاری مدارک در سامانه سما می باشد.

2-دانشجویان محترم موظفند شهریه ثابت خود را از طریق سیستم سما واریز نموده(برای دانشجویان دکتری تخصصی مبلغ 70000000 ریال) و رسید را موقع ثبت نام ارائه نمایند.نحوه پرداخت شهریه ثابت از طریق سیستم بدین صورت می باشد که پس از ثبت نام اولیه از قسمت جدیدالورود با مراجعه به همان سیستم سما و این بار از قسمت دانشجویان شماره دانشجویی و کد ملی را وارد نموده و سپس از قسمت امورمالی نسبت به پرداخت شهریه ثابت اقدام نمایید.

زمان و مکان تحویل مدارک ثبت نام :

تبریز-بلوار29بهمن-دانشگاه تبریز-ساختمان مدیریت امور آموزشی--دفتر پردیس های دانشگاه تبریز


مدارک مورد نیاز برای ثبت نام

1- دریافت و تکمیل فرم اطلاعات ثبت نام (دانلود)

2- اصل مدرک یا گواهینامه موقت مدرک کارشناسی ارشد و یا فرم 14

3- 8   قطعه عکس  4*3

4-   کپی کارت ملی  (  1 سری دریک صفحه پشت و رو )                               

5- کپی کارت پایان خدمت (  1 سری دریک صفحه پشت و رو )

6- کپی شناسنامه ( 1 سری از تمام صفحات )  

7- کپی حکم کارگزینی ( شاغلین جهت ارائه به صلاحیت عمومی )

8- اصل و کپی فیش واریزی صلاحیت عمومی به مبلغ600000 ریال (برای پذیرفته شدگان کنکورسازمان سنجش لازم نیست)

    شماره حساب:4001021101007489

   باشناسه 294021174113560001135607480010 نزد بانک مرکزی

         یاشماره کارت

6367-9570-2998-2282

(ارائه اصل فیش و یاکپی رسید پرداختی از عابربانک الزامی است )          

9- اصل و کپی مدارک ایثارگری

10- ویژه پذیرفته شدگان آزمون اخلی پردیس بین المللی ارس-دانلود و تکمیل 4نسخه دستنویس فرم صلاحیت عمومی (دانلود) برای دکتری تخصصی

برای دانشجویان کارشناسی ارشد 2نسخه

(کپی پذیرفته نمی شود)

11-کارت دانشجویی

*یادآوری1:پرداخت هزینه،تکمیل فرم و صدورکارت دانشجویی آنلاین خواهد بود.

" دانشجویان گرامی بعد از ارسال مدارک به دانشکده مربوطه و تایید آنها، لازم است بمنظور صدور کارت دانشجویی چند منظوره  به سامانه مربوطه در  آدرس اینترنتی http://card.tabrizu.ac.ir وارد شده و بعد از واریز مبلغ 500000 ریال بابت صدور کارت، پرسشنامه دانشجویی را تکمیل و رسید مبلغ واریزی و تاییدیه تکمیل پرسشنامه دانشجویی را دریافت نمایند.

*نکته: با توجه به اینکه کارت های دانشجویی از طریق پست به آدرس محل سکونت دانشجویان محترم ارسال خواهد شد، از دانشجویان محترم درخواست می شود؛ در نوشتن آدرس محل سکونت، کد پستی و شماره های تماس نهایت دقت را بکار گیرند.


( ۱۵۰ )

نظر شما :